Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wyjątkowo tania usługa wymiany silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wyjątkowo tania usługa wymiany silnika

    Zamieszczone przez ukuk
    db swoje, a uszy swoje - szczegolnie przy wyzszych predkosciach.
    A jeździłeś prędkościami 100 km/h Toyotą albo Hyundaiem i od razu przesiadka do Octavii? :P

  • #2
    Wyjątkowo tania usługa wymiany silnika

    Hej,
    mam do wymiany silnik bez osprzętu, ale nie wnikając w szczegóły całej sytuacji....

    Link

    Mają do sprzedania TEORETYCZNIE 1.9 TDI BXE 105KM do mojej skodziny z przebiegiem 120tys. Cena? 2700zł. Montaż? 500zł. Czy to możliwe? Może ktoś coś słyszał o tej firmie?

    Komentarz


    • #3
      Czemu nie?

      Jaki masz obecnie silnik? To wymiana samego silnika (słupka) czy również osprzętu?

      W jednym i drugim przypadku jest to bardzo możliwe, dla warsztatu, który robi to regularnie jest to max (gruby max) dwa dni robocze.

      Komentarz


      • #4
        Ale plynu ustrojowe i temu podobne rzeczy po Twojej stronie. Gaz z klimy i tak do spuszczenia, chyba ze ktos bedzie bawil sie w odkrecanie kompresora od slupka to wtedy cena jest smiesznie niska.

        To dla dwoch ludzi dniowka pracy w zasadzie, jak sie ma narzedzia i sprzet do tego przystosowane.
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #5
          Część płynów jak np G12 można "odzyskać"
          Klimę można opróżnić jak podczas wymiany czynnika i potem nabić tym samym.

          EDIT:

          Przeczytaj dokładnie aukcję:
          Link

          Cytuję:
          "Warunkiem sprzedaży silnika w cenie 2700zł jest zwrot starego silnika,
          cena bez zwrotu starego to 3500zł,
          więcej iformacji pod telefonem."

          Więc odzyskują jeszcze trochę gratów i zarazem $$ z Twojego silnika więc może dlatego cena taka "niska".

          Sprawdź dwa razy czy to Ci się opłaca.

          Komentarz


          • #6
            Ja tam nie wierzę w deklarowany przebieg tego silnika.U nas przekręty liczników to patologia, która stała się normą,więc tym bardziej w takim przypadku to jest nieuniknione.
            Czy się opłaca? Ty płacisz Ty decydujesz.

            Komentarz


            • #7
              T/J, masz racje.
              Tym bardziej, że kupujesz silnik bez ECU czyli nawet gdybyś się bardzo postarał to nie masz jak sprawdzić tego przebiegu. Chyba, że pokusisz się o rozebranie silnika i dokładne pomiary

              BTW czemu chcesz wymienić swój silnik? Nie da się go naprawić w rozsądnych pieniądzach?

              BTW 2 za kwotę która widnieje tutaj za ten BXE możesz już kupić kompletny swap na ASZ czy ARL.
              Wiem - silniki nieco starsze konstrukcyjnie itp ale masz pełny swap ze skrzynia ECU turbo ITP - te graty można sprzedać. No i moc w serii 130 lub 150 km

              Pozdro!

              Komentarz


              • #8
                Powiem tak, w porównaniu do Was jestem laikiem mechanicznym Byłem u swojego mechanika, który przejrzał ten silnik i stwierdził, że nie opłaca się go robić, uszkodzenia są zbyt znaczące.

                Po rozmowie z tym przywołanym wyżej serwisem, cena wraz z paskiem rozrządu, płynami etc ma wynieść w pakiecie 3500PLN przy oddaniu starego silnika.... Cholera wie, co to jest, nie ma jak sprawdzić jakość tego ustrojstwa ani źródła jego pochodzenia...

                Dlatego zwracam się do Was o pomoc. Znacie jakieś dobre serwisy, które podjęłyby się tej roboty nawet za większę pieniądze ale porządnie, z kilkumiesięczną gwarancją, że silnik będzie śmigał bez problemów? Proszę o konkretne porady

                Pozdr!

                Komentarz


                • #9
                  allen91,
                  oks ale co się stało z Twoim silnikiem? Przywaliłeś miską i zatarłeś silnik? Pęknięta głowica(nieczęsto w 1.9)? Czy jakie są objawy co jest powodem?

                  Szukałeś opinii o tej firmie u wujka Google? Bo nie chodzi o to, że chcę Cię zniechęcić. Uważam, że lepiej dwa razy się zastanowić.
                  BTW - samym paskiem rozrządu czy całym nowym rozrządem? Mają jakąś historie tego silnika? Przyjechało do nich całe auto np jako anglik czy nie wiedzą nic o tym silniku a przebieg wyssali z palca?
                  Im więcej trudnych dla nich pytań zadasz i im więcej odpowiedzi uzyskasz tym możesz czuć się pewniej.

                  Co do gwarancji to ciężka sprawa. Bo raczej wszystko zależy od stanu słupka a nie roboty. Przecież to nie jest jakaś technologia NASA a w warsztatach nie pracują przyuczone szympansy. Jeżeli warsztat ma doświadczenie to spokojnie sobie z tym poradzi. Gwarancje może i dostaniesz ale jak z jej wykonaniem? Pewnie znasz setki historii o ASO - a tam przecież dużo większe podmioty, pieniądze. I ile razy zdarza się odmowa naprawy...

                  Komentarz


                  • #10
                    Czasem biorę od nich używki, silnika jeszcze nie brałem.
                    www.k-mot.pl
                    Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                    Autoholowanie.
                    Robert Kulma

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez kamil90
                      oks ale co się stało z Twoim silnikiem? Przywaliłeś miską i zatarłeś silnik? Pęknięta głowica(nieczęsto w 1.9)? Czy jakie są objawy co jest powodem?
                      Silnik: 1.9 TDI BXE
                      i do poczytania : Forum - Octavia Club Polska
                      O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                      Komentarz


                      • #12
                        loru, dzięki zorientowałem się w temacie.

                        Więc w tym przypadku dochodzi kwestia w jakim stanie są panewki w tym silniku

                        Komentarz


                        • #13
                          kamil90 urwał się korbowód i zrobił dziurę w bloku silnika. Nie rozbierałem go na części pierwsze, ale podobno jakakolwiek regeneracja/naprawa/spawanie etc. nie ma najmniejszego sensu. Opinii szukałem, jedyne jakie znalazłem to te na allegro. Zresztą, z zasady z dystansem podchodzę do informacji w internecie. : - )

                          Z historią ciekawa porada, przepytam ich od A do Z w sobotę, bo jestem już umówiony.

                          A jak sytuacja się ma w przypadku swapu 1.9TDI BXE na ASZ czy ARL, jak pisał kamil90. Wiąże się to z większymi kosztami/ryzykiem? Które modele 1.9TDI można wykorzystać?

                          PS: Z góry sorki za laickie pytania, ale nie można się znać na wszystkim... ; )

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X